OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

jäkla datorer.

Under min och pappas shoppingtur i lördags hittade jag faktiskt ingenting, men det gjorde inget för jag blev så glad att pappa hitta ett par kalassnygga converse inne på Beyond Retro. Perfekt slitna, exakt som jag vill ha dom.. fast i min storlek fanns de då inga. hur som helst, väl hemma träffade jag min snygging och åkte sedan iväg för att festa! Fyra tjejor hos emma, det bjöds på ölspel & mycket skratt. Tack för den kvällen! Ännu mer skratt blev det när jag vinglade in hos mackan, de va lite snurrigt just då. haha :) Dagen därpå (igår) kollade vi lite os, jag övningskörde som en gud och på kvällen blev det film med ett par killar. sen tog vi en promenad och följde simon till sin cykel sen gick vi hem :) Idag har jag jobbat, pluggat teori och ikväll väntar träning!

Hade tänkt bjuda på ett kollage, men min dator är så jobbig så jag får lust att slänga ut den genom fönstret. Viruset är borta som tur är, men nu går internet sjukt segt istället. En bärbar får duga så länge, fast jag tycker inte om att pyssla i ps med den. så. ett tråkigt inlägg fick det bli! En bok&en skön säng väntar nu, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0