OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

NV3a, tjalalala!

bilderna är ännu inte framtagna och vi ska nog lämna in den, dock tror jag inte det kommer hjälpa.. men. jag hade så jävla många bilder. ja typ alla jag tagit i hela mitt liv. fast de är bara att tänka bort de, jag ska allt klara mig utan dom ;)

Hur som helst! Idag hade vi 7-kamp på skolan, och vet ni vad!? Min klass vann, överlägset. helt galet va vi är bra! Det var trivsamt, och efteråt åkte jag hem och sov i två hela timmar. Ikväll vet jag inte vad det blir? massa mys kanske :) jag tycker om dig så mycket! <3 Nu väntar i alla fall Örebro med Carro, är så grymt sugen på att köpa lite nya saker. Å nästa fredag blir det karlstad (monki!) med världens bästa syster som kommer hem :) jag trivs!


Kommentarer
Postat av: Ida

men helena.. de är ju match nästa fredag.....

2008-08-29 @ 18:58:45
Postat av: Helena

Ida: jaa jäävlar! haha va fan har hänt me mitt minne :S då får de bli kstad nån annan dag :)

2008-08-29 @ 19:48:31
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Helena

Ida: jaa jäävlar! haha va fan har hänt me mitt minne :S då får de bli kstad nån annan dag :)

2008-08-29 @ 19:48:46
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe braaa:D;)

2008-08-29 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0