OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

rockin' the beat

Hallå igen. träningen igår var inte att leka med, efter måndagens träning! helt galet va slut man var efter det, men vi hade roligt under tiden i alla fall :) Jag, Ida & Emma kom fram till att helgen bjuder på fylla, å hur vi ska festa ;) "fullare än en full flaska" haha! för sköna. Sen slockna jag ganska snabbt efter att ha läst en stund (när jag börjat kan jag inte sluta!)

Imorse blev de teorikursen igen och efter det en mycket behövd massage. wow. vilken skillnad! Klipp&färg tid har jag hunnit med att fixa också, kanon. nu är det jobb & åter jobb som gäller och ikväll är jag ensam hemma och kommer nog ligga på soffan och ta de lugnt mest. Det skulle inte va fel om den här dagen gick fort så det är imorgon snart :) längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0