OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Simple but nice


Igår var det en riktigt händelserik men otroligt soft dag; först jobb 12-16 på museumet, direkt efter till mackan där vi kollade hancock (en av de bästa filmerna jag sett!), sen fort hem för att slänga i mig lite käk och cykla till träningen. och vilken jäkla träning; den var så grymt rolig! Hem fort efter och duscha för att sedan cykla och möta mackan, simon & oliva. köpte godis och rörde oss bort mot simon, det tog ett tag, för att där kolla Kung fu panda. Den var också bra, dock somna jag i slutet. Det börjar bli rätt störande, jag missar ju alltid slutet! fast jag låg i famnen på världens finaste så det gjorde ingenting ändå. Sen stod jag ute med M i regnet i ca 45 min. himla mysigt! Ville inte åka hem, åh du är så bra.

Nu har dom åkt till alanya, dom kommer ha de så jäkla roligt :) Och jag ska försöka att inte längta ihjäl mig allt för mycket här hemma, det kan bli svårt men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller? haha nej nu ska jag inte svamla längre :)  jobb väntar. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0