OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

goooigt


bild: lundlund. Det var lika mysigt som vanligt att vakna upp brevid min bästa :) dock inte lika trevligt att åka ifrån honom för jobb, men skönt att få de avklarat! Efter de övningskörde jag och de gick hur bra som helst :) pluggat teori, städat och kollat film har jag gjort också, soft dag! Imorgon ska jag hoppa över träningen, för ska planera min och jossans 18/20 års fest, känns lite stressigt så vi var tvunga att ta de imorn. Så de får bli så, men de ska bli jättekul :) å själva festen kommer bli guld, jag längtar som en tok!
Förresten, mina nya skor kändes inte försmå nu när jag testa dom, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0