OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

härligt & slitsamt


Detta plus en grå klänning/kjol köptes inne i Örebro igår. Riktiga höstinvesteringar :) Skorna behöver ingen närmare förklaring, assnygga! dock är dom kanske lite för små, måste kanske lämna tillbaka dom :/ aja, bustiern kommer bli skit snygg under ett vitt linne till en kjol eller så. Dessutom hade jag hur roligt som helst med Carro, riktigt trevligt!

På kvällen blev det film med en massa hos kalle, de va också trivsamt! Det var det däremot inte imorse när jag skulle upp halv 7 för att åka iväg och jobba med innebandyn. stackarns mackan som fick gå upp hur tidigt som helst (: Jobbet var slitsamt, riktigt jävla slitsamt också, men alla jobbade på riktigt bra :) Trist att de va så få från laget som ställde upp, skärpning!

Nu har jag varit iväg och kollat Don And The Junior Mob, ett bra band från stan :) Ikväll blir det att ligga å slöa framför en film med godis och senare även med min goding :) Ni får ha de så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0