OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Galet & ännu mera galet!


Gårdagens klädsel under dagen samt kvällen. Torsdagens träning var förresten så grymt roligt, jag har det bästa laget! Hur som, igår bjöds det på fest, ååh hur vi var galna! Tack; Emma, Licke & Ida för en urrolig kväll. ölspel kan vara det bästa ;) Jag hade så jävla roligt! Idag har jag haft en kanondag med mitt mys som jag mötte upp igår efter festandet. du är bäst! Nyss slängde jag i mitt ett par kräftor, mums(!), och nu ska jag börja fixa mig :) Även denna kväll bjuder på fest! Måste bara skynda mig lite, ha de bra, puss :)

Kommentarer
Postat av: Tervo

Jag hade så jävla kul! :) Tack för en toppenkväll!

2008-08-23 @ 20:35:28
Postat av: sofia

riktig snygg outfit! spec högra! karlskogas modeikon enl mig! din blogg är jättehärlig. fortsätt me dina outfits för dagen!

2008-08-24 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0