OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

you got my head spinnin' 'round


Igår blev det en hel del jobb, har skjutit fram de så länge nu så har rätt mycket att göra den närmaste veckan. Förutom det var jag ute och tog lite kort, här har ni ett av dom som jag har jobbat lite med i photoshop. Jag tyckte allt att den blev rätt frän. Hur som helst, efter det kollade jag film med mamma, det blev den där Martina Haag filmen. Den fick mig faktiskt att må lite dåligt, hon hade så stora drömmar och ville verkligen tro att de var verklighet tills allt blev kaos. hela tiden. Fast i slutet mådde hon bra i alla fall, och tur var väl de!

Idag väntar jobb, sen ska jag göra ett par ärenden på stan. Gå till bilskolan till exempel, för ett körkort ska fixas snarast möjligt efter att jag fyllt 18! om bara den dagen kunde komma snart.. 23 oktober, då är det äntligen min tur :)
En innebandyträning på 1 h och 45 min ska jag avnjuta idag också, great!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild. titta gärna in min sida och kommentera.



http://itsmylife.blogg.se

2008-08-07 @ 15:14:38
Postat av: ANGELICA

Fin bild! :) Puss

2008-08-08 @ 22:17:48
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0