OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lugn och skön helg


Marcus Ohlsson

Fredagskvällen var jätterolig med massa sång och idol :) Igår åkte jag och M till örebro där jag fann present till min syster som snart fyller, men någon nyårsklänning hittade jag tyvärr inte.. Den jag vill ha är slut överallt! Fasen. Hur som, trötta som få åkte vi hem och sov en sväng sen pluggade jag lite. På kvällen åkte jag till Kristin&Olivias fest, roligt att träffa lite folk :) Själv var jag inte alls sugen på fest så jag körde folk istället.
Idag väntar jobb, och efter det pluggkväll med Maria. hm, måste man så måste man! Måste skynda mig, ha de bra, puss.

Kommentarer
Postat av: Daniella

KAn tänka mig att det var skönt med en sån kväll igår, blir min tur nästa helg (: haft en bra helg annars?

2008-12-07 @ 12:33:46
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0