OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Middag, Shopping & Match - toppen!


Den här gången har de hunnit hända mycket sen jag skrev sist. Middagen hos familjen Bruhn blev jättrevlig, fast när vi inte orkade föräldrarna drog vi till melkers och satt där ett tag :) mys.

Tidigt på lördagen åkte jag och min kära pojkvän iväg till örebro, där hade vi det hur bra som helst! Faktiskt höjdpunkten på helgen :) Åt M fann jag ett par snygga jeans, snyggaste tröjan och en t-shirt. Stylist skulle vara det roligaste jobbet, helt klart! Till mig själv hittade jag en rutig skjorta från Dressman som ni troligvis får se imorn :) Plus present till Maria samt mamma.

Väl hemma stressade jag som en idi, fixade sminket osv och åkte iväg å hämtade my&elin. Sen åkte vi hem till Maria som fyllde 18 igår, stort grattis! Där var vi ett par stycken som åt och sjöng singstar :) Trevligt! Efter en stund skulle jag iväg på nästa grej, Nikolina&Daniellas 18-års fest. Mycket roligt folk, men någe festsugen lyckades jag inte bli. Istället fick jag ta hand om min goding som fick lite för mycket i sig ;) haha. 

Igår spelade jag match och lyckades få in ett mål, rätt snyggt dessutom. så jäkla härligt! Förlust blev det dock. Efteråt åkte jag&M hem till Kalle där Wictor och han hade fixat iordning lite god mat :) Inte illa! Efter en film och vi hem till M och sov. Nu börjar det bli dags att åka till skolan. Hoppas ni haft en bra helg också :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0