OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens

image662
randig tröja Gina Tricot, kjol Topshop, strumpbyxor H&M, skor ?
huh. Veckans träning i samband med min försylning fick jag sota för idag.. Imorse hade jag knappt någon röst, det lät i varje fall inte som mig! Haha great. Aja, skoldagen gick hyffsat fort och den bjöd på en rolig svenskalektion där vi hade debatt, jag har nog aldrig skrattat så mycket med min klass, det var riktigt roligt! Nu har jag precis vaknat från en tupplur, utan den hade jag inte orkat med denna dag. Fast jag har fortfarande fruktansvärt ont i huvudet..

Nu måste jag fixa iordning min pastasallad för att sedan dejta min mattebok i en mysig bussatmosfär upp till årjäng. Ja, där ska vi spela en match (undrar hur jag känner mig imorgon), och sen har vi en bussresa hem igen på cirka två och en halv timma. Det är min fredagskväll det ;) Det har jag inga problem med alls.. det ska bli skönt att vila lite i bussen.. Så ni får ha en bra kväll nu, festa för mig med om ni ska ut och ha kul :) Hörs imorn, Puss.

Kommentarer
Postat av: Mizz lizzi

häftig kjol!!

2008-02-08 @ 15:56:21
URL: http://www.mizzlizzi.blogspot.com
Postat av: Anonym

din outfit matchade inte ihop direkt. randigt och blommigt? ugh.

2008-02-09 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0