OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Helena & Maria Rocks

Återigen, vad hade jag gjort i skolan utan dig Maria? haha vi är så bra. För övrigt så är hela vår klass ganska misslyckad, ja jag tror nästan att vi är den sämsta naturklassen som någonsin funnits. Gött de ;) Vi är jämt ett antal stycken som är sjuka när det är prov eller någon inlämningsuppgift som ska var inlämnad, vi kommer försent mer än alla andra klasser och vi blir aldrig klara med någonting. bra jobbat. Vi fick skjuta upp svenska arbetet till efter lovet, skönt de, fast jag var nästan klar men ändå. Nu sitter vi här och har naturkunskap, woho. Det arbetet får vi nog skicka in senare ikväll om vi vill. Tur att vi har snälla lärare helt enkelt.
Det har inte blivit mycket modebloggning den senaste tiden, men jag är nästan 100 % säker på att jag har tid med det under lovet :) Nu ska jag nog göra lite på arbetet.. ha en bra dag så hörs vi senare sen! Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-02-15 @ 10:58:34
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0