OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Here we go again

image670
Haha nu fick jag allt till ett snyggt kollage, not. Den outfit jag gillar bäst är ändå helt klart lördagskvällen, Blå tröj/klänning Monki, lacktights AA och favoritparty skorna från Topshop. För övrigt vill jag tillbaka till den kvällen, jag hade superkul! 

Eftersom jag har haft lite dålig bloggning så kan jag berätta för er att i söndags gick jag en promenad & kollade innebandy med Johan. På kvällen blev det filmmys framför Singing Bee & Wallander med sis, Mårten, mamma, Elin och Frida. Trevligt :) Igår hade jag och Maria en pluggdag på hela fem timmar, med enbart matte. Det hjälpte dock inte mycket idag då.. det inte gick någe vidare på provet. Som tur är har det inte så stor betydelse :) Nu i eftermiddag har jag enbart ägnat tid åt bloggen och ikväll väntar träning & film med Mårten. Tror jag. Hoppas jag hinner sova lite nu innan träningen, bör plugga också. Ha en bra kväll nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0