OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hope's höst/vinter-kollektion, 29 Januari

image661
Kolla en skorna, är de inte fräna & öppen tå dessutom. Denna visningen är ingen favorit, lite för "tråkig" för mig, fast det är grymt snyggt! Ja de vill ja lova, bild 1 till exempel känns väldigt fräsch. Bild 2&3 är förresten något som jag skulle kunna tänka mig att ha i skolan och så, ja.. och blommiga tights är också lockande. Ja helt enkelt, jag gillart. Gör du? Dessa och de nedan från modefeber

Kommentarer
Postat av: Cathy

Sådär faktiskt, tycker att det var lite trista färger. Men å andra sidan är det ju höstkollektionen och då är man kanske inte så sugen på färger. Svårt!

2008-02-08 @ 10:09:19
URL: http://alltannatanallvar.blogg.se
Postat av: sandra

haha knappt, gillan fick visa mig :D för jag gick högst upp till "vinden" nästan haha såg jag gick några strappor förlångt :D

2008-02-08 @ 13:04:04
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0