OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Om man ändå vore så bra

image692
Jag har redan haft med henne under kategorin 'veckans blogg' men jag måste ha med henne igen. Eftersom jag knappt orkar lägga in bilder från Sthlms modevecka kommer jag troligtvis inte få in några från alla andra modeveckor som varit runt om i världen. Därför tänkte jag tipsa om er om Almas blogg eftersom ni där kan hitta dagliga rapporter från modeveckorna i London, NY osv. Hon inspirerar mig väldigt mycket, om ni också vill ha lite inspiration tycker jag att ni ska besöka hennes blogg nu på en gång. Credd till henne!

Kommentarer
Postat av: highheel

Hon har en jättebra blogg och inspirerar bra oxå! =)
highheel.webblogg.se

2008-02-21 @ 14:30:56
Postat av: Amina

söt tjej!

2008-02-21 @ 21:05:59
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0