OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Perfekta vår outfiten?

image689
Om ni hittar något fel på den här outfiten så kan ni väl säga det till mig, för jag ser inte ett enda! Såna där upprullade byxor skulle inte sitta fel. (Förutom de på monki som jag inte kände mig bekväm i, men jakten fortsätter) Skorna hade lätt fått stå på mina skohyllor, på den bästa platsen, de är grymt snygga. Helt enkelt den perfekta vår outfiten. Förövrigt är det inte bara kläderna jag är avundsjuk på, håret vill jag också ha. Vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt..

Kommentarer
Postat av: Terese

Riktigt snyggt!

2008-02-21 @ 21:16:57
URL: http://teresestyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0