OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

plugg, plugg & ännu mera plugg.

Hur kommer det sig att man alltid sätter sig här när man borde plugga? Jag har undrat det många gånger och det här lär inte vara den sista. Ni kanske kommer ihåg att jag skulle haft ett antal prov förra veckan som inte blev av? Imorgon har vi två av dem, fick vi reda på för två dagar sen. Eftersom jag pluggat annat dagarna innan denna har jag bara idag på mig att plugga till dessa prov. hjälp. Fast så svårt är det inte ändå, kommer nog gå bra. Dock har vi ett svenska arbete & ett biologi arbete till på fredag som inte ens är halvklara. hjälp. Dessutom låter jag lite som om jag har pimplat whisky i hela mitt liv, illa! Trots allt detta är jag fortfarande glad,. faktiskt :) Ja plugg var det ja.. Har ni något roligare för er denna onsdags kväll :)?

Kommentarer
Postat av: Julia

ah de e dom verkligen ;)

2008-02-13 @ 23:18:43
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0