OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

When you talk to me, I swear the whole world stops.

image701 tee Zara, tröja Ralph Lauren, kjol (tubtop) H&M.
Min trötthet fortsatte in på denna dag och jag snoozade i 1 och en halv timma vilket resulterade i att jag gick upp 30 min innan jag skulle åka. Blev stressigare än vanligt med andra ord, haha lyckat! Dagen gick hyffsat fort, tur de. Dags för plugg nu, ska försöka bli klar med lite saker. Ingen träning ikväll heller, orsaken ser ni på bilden :( fy fan så trist! aja plugg var det. ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Em

Men nej, vad har du gjort ?!:(

2008-02-26 @ 18:08:56
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0