OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

woooooa!

image691
Grattis till körkortet världens bästa syster! Så glad för din skull :)

Igår gjorde jag oväntat nästan allt jag hade som "måste-göra-saker", det enda jag inte hann med var pluggandet. Det tänker jag fixa nu, jag och Maria har ett vad så innan imorgon måste det vara klart. shit. Jag hoppas jag hinner gå och sola sen också, har tappat all färg som jag hade med mig hem från Thailand så ska få tillbaka den lite tänkte jag. Runt fyra ska vi iväg och kolla ett jätteläckert hus, vad det ser ut som på bilderna iaf, det ska bli kul och se det i verkligheten :) Nog om allt detta och tillbaka till pluggandet, önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va bra hon är Johanna =) Va kul att koll på hus, tror ja vet vilket ni ska kolla på, sett bilder och de verkar väldigt fräscht ;)

2008-02-21 @ 13:01:28
URL: http://amandagillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0