OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You're Beautiful!

image673
kofta Gina Tricot, linne JC, kjol American Apparel, strumpbyxor H&M, skor ?
Proven idag gick nog rätt bra tror jag. Trots dem hade jag ett glatt humör hela dagen, och jag fick äntligen tillbaka tetris på miniräknaren vilket gjorde att jag överlevde fysiklektionen också. Tur de. Haha! Sist hade vi 1 timma och 20 minuter företagsekonomi, när vi kom dit sa han att när vi hade gjort klart alla uppgifter fick vi åka hem! Jag gjorde klart min sista lite fort sen kunde jag med ännu gladare humör än tidigare cykla hem i detta underbara vädret. Jag tror jag ska sova lite nu.. så att jag orkar med allt pluggande sen. pusspuss!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

snyggt helena :)

2008-02-14 @ 16:12:03
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0