OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Favoriter

image586
Hej å hå. Försök bortse från det mindre läckra kollaget och ta en titt på kläderna. Haha! Längst upp till vänster vet jag inte vem det är, men hon passa verkligen i den blommiga klänningen och bär upp den fint. Amanda Jenssen är cool som alltid, Elin Lanto grymt snygg i silverdress. Finast var nog Frida i ett linne med transparent tyg från Dolce & Gabbana, läckert! Givetvis bar Elin Kling lika fina kläder som alltid. Längst ner till höger, kan det vara "Säkert" kanske? Fin vippig kjol hade hon i alla fall, och snyggt enkelt linne till. Sen tyckte jag inte att det var så mycket mer intressanta outfits.. Bilder från; stureplan.se 

Kommentarer
Postat av: Emma

Satan va läcker Lanto var i lockarna :) Kul att du får spela på lördag förresten, visa vad du går för :D

2008-01-10 @ 23:01:14
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: ..

det är miss li såklart :D henne måste du lyssna på om du inte har gjort det !

2008-01-11 @ 16:39:24
Postat av: Helena

Emma: Ja riktigt fräsch! Åh det ska jag :), tuff match bara..
..: Ja hon som sjunger med Lars Winnerbäck, hon sjunger otroligt fint! Fast jag trodde hon hade lite ljusare hår, men tydligen inte, hehe.

2008-01-11 @ 16:47:24
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0