OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Grammisgalan

image581 Det är verkligen kul att titta på, får till och med tårar i ögonen när någon vinner ett pris! Haha. Synd bara att inte Takida vann "Live", de är grymma. Tv4 för er som vill se, nu ska jag sätta mig framför tv'n igen :) Puss.

Update - De snygga brudarna i Sahara Hotnights uppträdde, alla bar sjukt snygga AA klänningar. Synd att de inte fick pris.. de tycker jag att dom förtjänar! Amanda var där och sjöng sin nya låt, hon rockar! Bäst av allt var ju att Lars Winnerbäck vann pris för "Årets låt", fick både tårar & rysningar. Älskar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag ska nog inte byta, hoppas på att jag kommer in efter gymnasiet :)

2008-01-09 @ 20:27:21
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0