OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

life's cruel when you fall for someone..

Dagarna bara flyger iväg och imorgon är det äntligen fredag! (dock ingen rolig skoldag som bland annat bjuder på svenskaredovisning, kemiprov och fysik labb) På kvällen däremot ska vi få hem en massa trevliga brudar och bjuda på lite mat :)

Denna dag kollade jag lite inför de inviduella valen i trean, fotografisk bild A låter galet kul! Det ska jag helt klart ha, och psykologi B är också givet eftersom jag älskade psykologi A. Verkligen något för mig. Därefter gjorde jag och Johan oss en kladdkaka och moffa i oss den (nej inte hela) tillsammans med glass och grädde, mums! Pluggade samtidigt, och imorgon får det bära eller brista.. orkar inte lägga mer energi på det! Sen träna jag, det var så kul :)

Nu måste jag få i mig riktig mat i magen och sedan kolla Gossip Girl. Äntligen har vi fått ner ett till avsnitt, tur de nu när boken är utläst. Måste köpa fler böcker. Jaja, dusch sen mat! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0