OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lugn & skön helg

Igår kväll så.. tog jag det bara lugnt, drog en pizza med Johan & Josefin, sen spela Jag, Johan & pappa yatzy. Tur i spel otur i kärlek är det va? Då borde jag ha världens otur i kärlek för det gick huur bra som helst och jag vann överlägset ;) haha. Sen softa vi bara och Johan drog hem vid 12 tiden, jag var trött som sjutton efter matchen och tänkte sova. Fast då slår Johanna på Gossip Girl, och jag var bara tvungen att kolla, sen gick hon och la sig och jag fortsatte kolla, och kom i säng halv tre. Inte vad jag hade tänkt mig, jag vakna nyss och är lika trött fortfarande..
Idag ska jag i alla fall fortsätta kolla Gossip Girl, att man kan bli så fast. Jag förstår inte! Något jag egentligen behöver göra är att plugga.. kanske gör det en stund också. Skön dag. Bara slappa, och vet ni? Vi har det underbaraste vädret på länge, så en promenad skulle inte sitta fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0