OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nytt & Snyggt hos Asos

image618
Asos har fått in riktigt snygga kläder (och skor, jag kommer nog visa upp några någon dag) Kjolen är helt underbart, till höga klackar & ett svart linne. Det skulle inte sitta fel! Två urfina blommiga klänningar, några jag skulle kunna tänka mig att köpa, speciellt den längst till höger på grund av den fina ryggurringningen. Tyllklänningen är bara så snygg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. När jag kollade runt såg jag förresten rosetten nästan överallt,.. Så nu har jag en fråga; Kommer ni bära kläder med rosett på i vår?


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina saker! Jag älskar rosetter, så jag tror att jag kommer att fortsätt med det!

2008-01-23 @ 23:14:08
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Emilia

Självklart ;)

2008-01-24 @ 13:31:09
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0