OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping

image633
Ovan ser ni mina fynd från Borås/Göteborgs resan, allt detta för endast 200 kr! Den blommiga västen är second hand och helt underbar, behöver bara sys in lite grann. Den kommer bli perfekt till jeansshorts och ett vitt ribbat linne. mmhm jag vill ha vår/sommar nu! Jag är precis hemkommen från stan, där jag köpte ett par örhängen & ett halsband som jag kan ha till balklänningen nu när vi tar kort, och så fann jag en bh. För att klaga lite kan jag tillägga att ett par skor jag tittat på länge fanns på rea, nu kostade dom 100 kr, men såklart fanns de inte i min storlek. Det var väldigt synd för de är vrålsnygga. Aja, nu ska jag möta upp de andra och bli stylad :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha samma randiga som jag =P billig och bra var den =)

2008-01-29 @ 13:13:10
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0