OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

The fast and the furious

image575 Paul Walker
Han måste vara den snyggaste människan jag sett. oja jag tror nästan de! Därför är det lite synd (läs mycket synd) att han inte är med i trean; Tokyo Drift. Som jag hade tänkt att kolla på nu.. eftersom jag är lite efter me de där filmerna, som förresten är bland de bästa jag sett. Aja det sägs att den är bra ändå och det tror jag också. Fast det återstår ju att se :) Får se om jag orkar ikväll annars blir det imorgon..

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är grym :D Tokyo Drift alltså. Ojojoj du har verkligen missat nåt!

2008-01-06 @ 23:54:43
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0