OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Today is the day

image632 Serena (Blake Lively) & Blair (Leighton Meester). Idag börjar det, det omtalade Gossip Girl. Tyvärr missar jag halva eftersom min träning slutar halv 9.. men jag har ju ändå redan sett avsnitten.

Fast det var faktiskt inte det jag ville säga med bilden, utan idag är det en helt underbar dag igen! Jag är hemma från skolan idag för om några timmar (först ska jag ner på stan och fixa lite grejer), ska jag och min kära balkommitté bli fixade på en hårsalong. Smink & håruppsättning, för att sedan ta kort hos Saxin till våra balaffischer. Det kommer bli grymt kul! Få vara jättefin i balklänning och få massa fina kort, läckert :) Därför tar jag outfitbild senare idag ;) Efter fotosessionen ska vi fyra äta lunch tillsammans, mys! Måste gå nu, hörs senare, puss :)

Kommentarer
Postat av: K

hoppas de blir bra med allt:D

2008-01-29 @ 11:23:35
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0