OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vilket flyt..

image636
t-shirt Monki, rep virat två varv, lacktights AA, skor Din sko.
Vilken morgon. Allt gick bara fel; en hylla ramla ner i min lilla walk-in-closet så att kläderna ramla ner. Jag trodde jag var i tid för en gångs skull, jag hade dock fel för när jag kom ut upptäckte jag att det var hur mycket slask som helst. Fick gå med cykeln. Ibland går det bra. haha! Kom alltså försent, har blivit en vana, eller har varit ganska länge. Får kanske ta och ändra på de.. Resten av dagen flöt i alla fall på bra! Idag har jag mycket plugg därefter väntar ett, faktiskt, efterlängtat gympass! Fler inlägg kommer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice outfit som vanligt :) Hoppas dagen blir bättre än den började ;p

2008-01-30 @ 15:52:42
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Fia

snygg outfit :)

2008-01-30 @ 16:14:06
URL: http://ohsofina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0