OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Yees

image570Haha ja skämta inte, mitt hår känns som de på bilden. Inte riktigt kanske, men nära ;) Någon som vet hur man får bort de statiska håret? Blir galen på de snart! Men, nu ska jag hem till Maria och göra ett kemi hemprov tillsammans med henne, fy fan va vi är bra! En lördag såhär, fast ikväll ska jag umgås med kompisar med spel åså, ska bli mys. Fast måste säga att jag är grymt festsugen, men det får bli en annan gång de. Vi bor ju trots allt i Karlskoga. Ha en bra dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ta lite salva och smörj in händerna med så drar du handflatan mot håret sen så de som är där hamnar i håret ;P det brukar hjälpa =)

2008-01-05 @ 16:02:34
URL: http://amandagillberg.blogg.se
Postat av: Sandra

hahahaha =)

2008-01-05 @ 23:46:39
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: camilla w

helena, jag fick lära mig en gång att man kan ta vatten i en flaska o hälla i några (eller flera) droppar sköljningsmedel i. detta
hjälper tycker jag =P

2008-01-10 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0