OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You kick up the leaves and the magic is lost

image566 Sienna Miller
Så. vad har denna dag bjudit på? Ne just de, inte ett smack på grund av att jag känner mig halvsjuk. Jag är så fruktansvärt sugen på att göra någonting, bara komma ut och göra något kul! Har massor av nya kläder jag vill sätta ihop till snygga outfits, jag vill inte bara ligga i sängen och känna mig helt död. Men jag kan ju inte göra något åt saken. Fast ska traska mig bort till träningen ikväll och det kanske piggar upp mig :) Sen får jag hoppas att det händer något mer spännande nu sista helgen innan skolan börjar. Yes! Ciao

Kommentarer
Postat av: Matilda

åå vad fin klänning:D
Ha en bra kväll

2008-01-03 @ 18:03:24
URL: http://baluuba.blogg.se
Postat av: bownii

ååh detta var riktigt vackert!

2008-01-03 @ 20:21:59
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0