OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You're the best damn thing that my eyes have ever seen

image597 Foto: Lundlund
Dagen flöt på väldigt bra, det mesta var roligt :) Min grupp stannade till och med kvar 45 minuter efter skolan för att göra en biologi-labbrapport som ska vara inlämnad snart. Vi blev både klara och nöjda! Kom hem för cirka tjugo minuter sen, har ätit och nu ska jag snart åka iväg på balmöte, alltid kul. Därefter kommer jag nog ha lite bråttom till träningen, som jag ska klara av och träna med all träningsvärk från gårdagens boxercise. Aja träna är roligt så det ska nog gå ändå! Hela den här veckan är förresten rätt stressig. Har saker att göra hela tiden och framförallt plugg, mycket prov & arbeten den närmaste tiden. Fast en resa till Borås den 25-27 kommer att bli en superb avslutning på månaden! (Jag, Jossan & Johan åker ner till Johanna) Längtar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0