OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

beautiful love


blommor blir så himla fina på bild, och denna bild blev jag sådär extra nöjd med! Jag borde inte blogga egentligen, för jag har verkligen inget intressant på hjärtat. men nu kände jag att jag behövde det för att förklara varför min header ser knäpp ut. det är just för att min blogg är helt jäkla omöjlig idag. den bara krånglar hela tiden! Så jag lämnar det såhär och hoppas det går bättre imorgon eller nån annan dag. oranget blev det också, kändes mer somrigt :) härligt.

annars har jag legat ute i solen och badat i poolen nere i stugan hela dagen. febern börjar försvinna men jag är fortfarande helt orklös. Fast kvällen bjuder ändå på bio med några, mys!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: hehe, näe det är inte många som vet =)



fina bilder du tar ;)

2008-07-26 @ 18:06:38
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0