OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I'm exactly where I want to be

vilket jäkla väder det blev igår; storm, åska och regn som slog ner i backen! Fast efter det blev det bättre som tur var, det gjorde att jag, syster & pappa kunde kolla örebro - bajen på tv'n. Petter är inge grym för de?! Han gjorde så att det blev 1-1 tillslut, bättre än förlust! När matchen var slut åkte jag hem till david med mackan, simon & östen. Det grillades och efter det såg vi; Never back down. Galet bra film. fast någonstans där i mitten somnade jag, skräll? Jag kan nog vara världens tröttaste. fast nu är det mest för att jag är sjuk. fortfarande. jag blir så trött! Sen åkte vi hem till mackan. mys :) Tråkigt att åka därifrån imorse för att jobba! fast nu kan jag inte jobba längre för ska ner till stugan och träffa lite släkt som kommer idag, också mys :) ne. de blir ingen träning för mig idag heller, mamma vägrar. jag vill ha min ork tillbaka & jag vill kunna andas ordentligt. nu. hoppas ni mår bra iaf :) puss


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

det är alltid kul att träffa släkten :)

2008-07-29 @ 19:42:26
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hello plutten! min dator funkar inte och har varit med erik sen i söndags... Örebro nån dag? :)

2008-07-30 @ 16:44:00
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-31 @ 01:15:08
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0