OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inget vettigt


bild: jag, tagen 06. Jobbet igår gick bra, trots att jag inte mådde bra alls. Dessutom trodde jag att det skulle gå över till kvällen, men icke! Det blev att avstå från träningen trots skuldkänslorna. Istället softa jag&ett par till nere vid stugan och senare på kvällen myste jag med syster framför eva&adam. Runt 11 slockna jag, och idag vakna jag upp med en ännu värre försyldning än igår plus att jag känner av lite feber. fyfasen va tråkigt! Snart ska jag i alla fall ut och övningsköra min&systers nya fina bil, äntligen! Ut till Svartå ska vi och jag tar med mig kameran i hopp om att få några nya fina bilder :) Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0