OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Seems lately you lost your point of view


Men är hon nå fin eller?! håret & klänningen var ju inga fel de heller.  
De senaste dagarna har bestått av massa massa mys. himla trevligt :) Igårkväll blev det en lugn kväll i stugan med tanke på att jag var så varm att man kunde steka ägg på mig. ett läkarbesök snarast möjligt tack! Kräftskiva med släkt bjöds det på, det tackar jag aldrig nej till. fy fasen va gott. Det var verkligen trivsamt :)

Idag kan ha varit den roligaste dagen, vi firade wictor som fyllde 18 igår. Så där gick han runt på stan utklädd till pippi, en massa uppdrag fick han också. haha så jävla snygg var han. Det ska jag defenitivt försöka orka lägga in bilder på. Det var grymt kul, Från kl 8 till nu höll vi på. puh. Det tar på krafterna! Så nu blir det en hyfsat lång tupplur så att jag orkar ta mig ner till wictor för mat, trevligt sällskap och förfest. sjukt trevligt, men för mig blir det nog lugnt ändå.

Hur som helst så ska vi vidare till pip (putte i parken), en nystartad festival här i karlskoga. Den håller på tills på lördag, så det kan nog bli en hel del drag! Hardcore Superstar, Hellsongs, Håkan Hellström, Magnus Uggla & Sugarplum Fairy är några exempel på band som kommer. vi kommer ha så galet roligt! Vet inte hur uppdateringen kommer bli, den är ju lite halvkass som det är redan nu. men ni får ha de så bra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0