OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You make it easier when life gets hard


Javisst fick jag mig ett par härliga bilder :) så himla roligt, vill bara utveckla mig och bli bättre nu på en gång! Timmarna i svartå hos mormor var otroligt mysiga, vi grillade och prata massor. hög mysfaktor! Övningskörningen gick kanon också, galet roligt. Väl hemma mådde jag inte på topp, sov en sväng på soffan sen kom mackan&co hit och lira lite gh, medan mamma gjorde underbara langos till mig! Hon är bra hon, och dom blev verkligen hultangoda. fyfasen va gott. De andra har gått och jag ska slappa sen hoppas jag att min(?) goding kommer hit och myser med mig :) humöret är på topp trots att kroppen inte är kry, det är skönt! Hoppas ni också har de bra, puss.

Kommentarer
Postat av: Katja

vilken fin bild :)

2008-07-23 @ 22:44:10
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: eliiin

du är bäst

2008-07-25 @ 16:59:56
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0