OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

älskade sommar!


Bild: Lundlund. Jag är hemma, det känns väldigt bra! Igår träffade jag massa folk jag saknat, det var toppen! Ett par sommarresor blev också bestämda såsom; Arvikafestival på torsdag med underbara människor för att få se The Kooks, lycka!, Åhus med ett gäng sköna killar som jag ska dela tält och ha ett par sjukt roliga dagar med, 16-20 juli, och tillsist en gbg resa. Det allra bästa är att jag ska upp till sthlm för en shoppingdag och Bajen-Norrköping om en vecka. love it.

And to everyone I met in England; I miss you!

Kommentarer
Postat av: Tervo

Yeay welcome home :D Men fan va du ska härja i sommar då ;)

2008-06-30 @ 10:46:13
Postat av: a n n a

vilken sommar du ser ut o få!

2008-06-30 @ 21:43:27
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0