OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

big fake smiles and stupid lies

Nu ar det antligen bara 2 skoldagar kvar, haha det ska bli sa skont med sommarlov igen. Fast kvallarna har ar underbara, vi har oftast himlans roligt. Denna kvall ska tillbringas pa en valkand bar for studenter (liksom de flesta andra kvallar). Imorgon ska vi med skolan och ata fish&chips, trevligt. A tillslut den sista dagen, efter skolans slut ar det fotboll som galler, eleverna ska spela fast jag ska dock bara kolla, fotboll ar inte min grej ;) och sen pa kvallen slar vi till med en stor fest. det later kanon tycker jag! Pa lordag ska jag dessvarre ta bussen 05.40, kan bli lite smatt jobbigt, men det far ga anda ;) Det ska bli ratt skont att komma hem anda, aven fast jag kommer langta tillbaka hit. Dags for mat nu, ha de bra :)

jag hatar att jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: tifa

Mm det suger så hårt att vara hemma efter vad som kanske varit roligaste veckan ever =/

Allt bra med dig annars? =)

2008-06-26 @ 20:27:30
URL: http://tifalicious.blogg.se/
Postat av: Mackan

Ah okey =) England är nice, fick du nytta av pennyn du fick av mig eller? haha :p

Jo det är bara bra, lite seg bara. Har varit ute och klippt gräs hela dagen och är helt slut, sen har jag gräsallergi också så det är väl ingen höjdare direkt ;( utöver det så är det bara bra =)

2008-06-27 @ 14:29:41
URL: http://tifalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0