OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

England


Igårkväll var jag på fest hos Simon, det var mest chill för min del, var ju rätt sliten! Men mysigt var det :) kommer sakna.. får hoppas att de här 2 veckorna går relativt fort så är jag snart hemma igen ;)

Snart är jag färdigpackad för sommarens andra resa, den bär av till Torguay i England för en språkresa. Det kommer bli en grym upplevelse, att bo hos en familj sådär osv :) Nu måste jag fixa mig, ha det superbra medan jag är borta! Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh där har jag varit på semester. Det var en jättefin och mysig stad. Lite shopping och mysig kust känsla. Hoppas du får två toppen veckor =)

2008-06-16 @ 22:05:55
URL: http://viictooriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0