OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Heej :)

Jag tankte bara skriva ett par rader om mina forsta dagar har i england sa ni vet hur jag har det :) Jag maste saga att resan startade valdigt daligt, jag missade flyget. HAHA fy fan va stabilt, naat. jag hade kollat pa tiden for hemresan. sa jag holl pa att inte komma ivag. usch va jag hade missat nagot helt underbart. istallet akte vi hem och fixade en ny biljett och jag anlande har sent pa kvallen. Min familj ar underbar och bor jattefint, skolan ar toppen och jag har redan traffat en massa skona manniskor :) Kvallarna kommer spenderas pa pubar framfor fotboll eller pa utflykter. Jag har det verkligen toppen! men sjalvklart saknar jag vissa dar hemma. men den 28 ar jag tillbaka och har ett langt sommarlov framfor mig sa jag trivs anda. Hoppas ni har det bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0