OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

How deep is your love?


Stråhatt & örhängen: googlades fram
Linne: Enkelt linne från Vanessa Bruno 
Shorts: Shorts i en grymt snygg färg från 3.1 Phillip Lim
Skor: Läckra skor från Chloé

Igår åt jag&elin jordgubbstårta på hennes balkong, förflyttade oss senare ner till sjön för sol&bad och åkte sedan åt olika håll. Jag åkte hem och sov, därefter mötte jag upp Simon, Kalle, Hoffner & Wictor för att kolla fotboll och käka på donk. Efter det kom Elin&Erik hit och lira lite gh och höll mig sällskap. ni är bra!

Idag väntar ännu en dag på stranden, måste passa på nu när jag är hemma och det är strålande sol :) Hoppas ni också har såhär underbart väder! puss

Kommentarer
Postat av: louise

härlig färg på shortsen =)

2008-06-08 @ 16:04:40
URL: http://llouise123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0