OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

It is beyond your control


Idag har jag haft en helmysig dag med mamma, trots att jag varit trött som sjutton eftersom all balnervositet släppte! Hos frisören blev håret kort, för att var mig, och jag trivs så jävla bra :) kanon! Därefter luncha jag med mamma på Paris, kollade en konstutsällning, därefter en glass på huldas och sedan hem. Jag sov en sväng, efter det åkte vi&marita iväg på en musikkonstert. Den varade i 2 hela timmar, fast det var galet skönt att bara sitta och tänka på allt. Nu senare körde jag&syster runt folk, haha riktigt roligt. Vi fick oss verkligen ett gott skratt! Sängen väntar på mig nu, och imorgon väntar studentfirande&fest, så jävla pepp! Mer om det då :) gonatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0