OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Bakom mina solglasögon..

image724
1. runda, 2. wayfarers, 3 pilot. Nu till våren är det dessa tre solglasögonmodeller som är bland favoriterna. Tänker du satsa på några av dem eller är det kanske några andra som lockar? Själv kör jag nog på mina gamla pilotglajjer, eller så är det kanske dags för mig att skaffa ett par wayfarers. ja de märks! Vilken modell har du helst nu i vår & till sommarn?

Sen tänkte jag också säga att jag tycker att det är jätteroligt att ni läsare stannar kvar trots att jag inte är på topp just nu, ni är bäst! Detta kommer bli en lång & krävande vecka.. mer om det imorgon om jag hinner. Nu måste jag lägga mig så jag är någerlunda utvilad inför morgondagen. Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: kiks

de är svårt det där, det beror nog helt på glasögona i sig tror ja=)

2008-03-18 @ 11:41:17
URL: http://kiiks.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

wayfarers är helt klart snyggast iaf!

2008-03-18 @ 21:44:24
URL: http://owenannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0