OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

helgen

Hejni, nu var det allt ett bra tag sen jag skrev! Kände att det var dags igen, tänkte bara skriva vad jag har pysslat med. I fredags åkte jag&Johan och åt sushi, den har varit öppen i en vecka och jag har redan lyckats vara där tre gånger. Å fler ska det bli, älskart! Där satt vi ett tag i alla fall, alltid lika trevligt att spendera tid med Johan. Senare p kvällen kom Mårten&Magnus förbi, så drog vi å köpte pizza och åt här hemma :) Sen kom Jimmy  också och runt 10 blev alla galet sugna på att öla. Eftersom jag var själv hemma hela natten satt vi här å drack lite. Tog en sväng till Red Brick där jag var för ung för att komma in, det gjorde dock ingenting för jag hade trevligt sällskap utanför :) Sen vidare hem hit igen med de redan nämnda minus Magnus plus Salle. Vi fortsatte dricka å lyssnade på bra musik, haha Salle fick ett hål i läppen och ett snyggt örhänge i örat. Nice! Runt tre tog det slut och jag somnade med trevligt sällskap ;)

Efter en god frukost delade vi på oss och jag åkte och serverade mat med laget på innebandycupen som höll till på Karlberg. Efter det åkte jag hem och sov, hela dagen försvann och vid halv 8 vaknade jag upp igen. Ett litet tag senare var jag hos Magnus med de vanliga. Kollade Jackass 2, så jävla störda men galet roligt. Sen blev det bara Jag, Mårten & Jimmy kvar och vi åkte runt å kollade på stan lite, kollade tv å chillade. Sen körde vi hem Jimmy och låg och kollade tv å körde folk från statt. Chilldag med andra ord!

Imorse vaknade vi runt halv 1. Grymt skönt att sova länge! Vi kollade formel1, haha. Det var faktiskt rätt spännande. Därefter hämta pappa mig och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Ikväll blir det drulles (pizzaställe) med, ja de vanliga. Tills dess ska jag plugga. Så. Det var min helg de!

Det känns förresten lite trist att jag inte har tid till att blogga nuförtiden, det går inte utan inspiration heller. När den kommer tillbaka är jag fit for fight igen. Det blev ett långt och ganska tråkigt inlägg men det är roligt att ha allt sparat! Hoppas ni får en bra kväll, puss.


Kommentarer
Postat av: sandra

Fan kom igen helena =)

2008-03-17 @ 12:34:39
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Camilla

Vill du också ha Adell kavr på blogg.se? Kolla min blogg och lämna en kommentar!

2008-03-17 @ 12:35:56
URL: http://stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0