OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hjälp?! Beslutsångest

image722 
ELLER
image721
Beslutsångest är bara förnamnet. Jag var så jävla taggad för hultan, ja det har ni då märkt här i bloggen. jag skulle kunna döda för att se RATM. Dock vet jag inte längre om det är värt att åka dit om inte Johan hänger med. Han ska numera till WTAI. Dit kommer det också kanonband. Foo Fighters. GAH där kan vi snacka lika mycket gåshud som RATM ger mig. Ja. ni märker vad det lutar åt. Förlåt syster&stina :( Jag sviker nog. Fast istället får jag åka till sthlm med Mårten&co, asroligt gäng, jag kommer trivas! Ja. eller vad tycker ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Stina

HULT HULT HULT HULT!!! Din lilla lilla svikare!

2008-03-13 @ 18:39:18
URL: http://stajnus.blogg.se
Postat av: GuldIvar

va får du följa med dom till sthlm? de va tjejförbud har de sagt:P

2008-03-13 @ 20:02:07
Postat av: sandra

WTAI mycket bättre och renare =)

2008-03-14 @ 17:10:51
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: GuldIvar

haha neee du är väl speciell;)

2008-03-14 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0