OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

How's It Going To Be

Min dröm inatt var mer än underbar, vill att det ska bli verkligt. Inte omöjligt, jag får fortsätta hoppas. uj vilken rolig blogg jag har nuförtiden förresten. Mitt hand tar kol på mig, orkar inte fixa med bilder i ps lr nått.. Aja ni får stå ut helt enkelt. Ikväll kommer äntligen johan hem från trysil, hur jag har saknat. Om en timma ska jag sitta i seket på vår a-lagsmatch. Vinna eller försvinna, kom igen nu tjejer! Efter det ska jag nog dra med mig johan på förfest hos emma, supertrevligt :) Därefter drar vi hem till larsson som fyller 20 idag, grattis! Att umgås med Mårten&co är alltid kul :) Tror det blir en asbra kväll/natt! Det var allt för mig än så länge, kanske visar kvällens outfit senare. Annars får ni ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick de igår då helena ? mår du bra idag ?

2008-03-02 @ 13:18:39
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Josiee

haft en bra helg?

2008-03-02 @ 19:52:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0