OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Modevecka / Road trip

image713 Från modeveckan i Paris kunde man bland annat hitta denna brud på streetstyle bilderna, jag hade verkligen inte tackat nej till att byta både plats & outfit med henne! Läckert.

Äntligen är gipset borta. Det är märkligt hur tio dagar kan känns som en evighet. haha! Nu ska jag käka lite är det tänkt, sen hoppa in i duschen för att sedan fixa mig inför resan. Den blev av i alla fall, till öland alltså. Galet, men grymt kul! Då kommer jag alltså hem imorgon då vi ska övernatta där nere, var&hur märks. haha :) Jag kanske slänger in någe mer inlägg innan vi åker annars får ni ha de så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0