OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Örebro & Shopping, igen!

image746
Denna dag åkte jag & syster till Örebro, för att hälsa på Heden. Först gick vi runt och kolla lite, köpte en liknande velour tröja, ni vet den jag velat haft enda sedan första gången jag såg den på bilderna från en visning. Galet. Ser exakt likadan ut fast för 200 kr från Lindex. Lindex av alla affärer? Jaja, sen gick vi till We där vi köpte varsina hörlurar. Gah jag tog dom lila, älskar dom! Grymt läckra, grymt nöjd. Ännu en bra dag i Örebro.

Nu ikväll blir det fest, också ovanligt? Naej. Fast väldigt roligt :) Igår var jag förresten med massa walthers människor & spela poker, mycket trivsamt! Nu måste jag börja fixa mig och peppa, är på lite dåligt humör.. så stört allting. Kanske mer om det nån annan gång, hoppas på en bra kväll iaf :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0