OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

yeees

image710
Hejni :) Tänkte skriva här en snabbis innan jag drar till skolan. Till och börja med, lördagen blev riktigt rolig. Men det spårade ut lite på förfesten, lite övertaggad, haha!, och det blev lite illa där ett tag. Sånt som händer, sen var allt på topp igen. Så jag trivdes allt, och sedan slutade natten på bästa möjliga sätt.

Igår slapp jag jobbet pga handen, därför åkte jag hem och sov till typ fem. haha! På kvällen kom Johan hit. Mycket trevligt :) Nu måste jag åka iväg, puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbara ögonfransar!!

2008-03-03 @ 20:53:46
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0